1. ORGANIZATOR RAJDU – 77 Mazowiecka Drużyna Harcerska im. Zawiszy Czarnego
2. TERMIN I MIEJSCE RAJDU
Rajd odbędzie się na terenie kompleksu leśnego „Las Radziejewski” (okolice Żyrardowa – woj. mazowieckie) w dniach 13-15.06.2025 bez względu na warunki atmosferyczne. Organizatorzy oczekują na patrole na starcie rajdu w piątek 13 czerwca 2025 od godziny 16:00 do 19:00. Program rajdu oraz wszelkie szczegółowe informacje patrole otrzymają drogą mailową wraz z potwierdzeniem zgłoszenia.
3. UCZESTNICY
Harcerski Rajd Radziejewski jest imprezą harcerską (bez względu na przynależność organizacyjną), przeznaczoną wyłącznie dla dwóch grup wiekowych (metodycznych): Harcerzy Starszych i Wędrowników. W rajdzie mogą brać udział drużyny harcerskie/zastępy/patrole oraz grupy zorganizowane zaproszone przez organizatora (we wszystkich przypadkach mogą być one maksymalnie 12 osobowe, minimalnie 6 osobowe). W skład każdego patrolu musi wejść co najmniej jedna pełnoletnia osoba (opiekun), która na starcie rajdu podpisze oświadczenie o odpowiedzialności za życie i zdrowie niepełnoletnich członków patrolu oraz oświadczenie o odpowiedzialności za szkody materialne wyrządzone przez niepełnoletnich członków patrolu.
4. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia rozpoczną się 31.12.2024 o 23:59:59 i potrwają maksymalnie do 31.05.2025 Zastrzegamy sobie jednak możliwość zakończenia rejestracji patroli przed czasem, jeżeli przekroczona zostanie założona przez nas maksymalna ilość uczestników. Zakładamy limit: 250 uczestników lub 30 patroli. Zgłoszenia prosimy wysyłać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Rajdu Radziejewskiego – Formularz Zgłoszeniowy. Zgłoszenie musi zawierać następujące informacje:
Przed rajdem drużyny otrzymują potwierdzenie o zakwalifikowaniu na rajd, wraz ze szczegółową instrukcją i programem rajdu oraz zadaniem przedrajdowym do wykonania. Za przyjęty na trasę uważa się patrol, który spełnia wszystkie poniższe warunki:
5. PŁATNOŚCI
Koszt uczestnictwa w rajdzie, zależy od opcji, którą się wybierze:
Płatność należy dokonać przelewem na konto: 19 1240 6348 1111 0000 5118 8632 – Hufiec ZHP Jaktorów, ul. j. Chełmońskiego 4 , 96-313 Jaktorów. W tytule przelewu prosimy wpisać : “DSZ – HRR2025 – Nazwa Patrolu”. Wpłata wpisowego musi być zaksięgowana na koncie organizatora najpóźniej 7 dni od daty zgłoszenia. Prosimy dokonywać wpłat ZA CAŁE PATROLE, a nie pojedynczych harcerzy. Potwierdzenie dokonania wpisowego prosimy przesłać na naszego maila: hrr @ jaktorow.zhp.pl
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do 30 dni przed rajdem zwracamy 50% wpłaconej kwoty. Jeśli do rajdu zostało mniej niż 30 dni wpisowe NIE PODLEGA ZWROTOWI.
6. GWARANTOWANE ŚWIADCZENIA
Organizator zapewnia uczestnikom rajdu:
7. OBOWIĄZKOWY EKWIPUNEK PATROLU
Każdy patrol we własnym zakresie zapewnia sobie: namioty, śpiwory, karimaty, apteczkę pierwszej pomocy, prowiant, naczynia na ciepły posiłek, przybory toaletowe, apteczkę, busolę oraz ubezpieczenie NNW obejmującą ubezpieczeniem WSZYSTKICH członków patrolu. Polisę ubezpieczeniową okazać przy meldowaniu się w bazie rajdu, a jej brak powoduje niestety wykluczenie z rajdu. Mile widziane będą wszelkie elementy identyfikujące drużynę/zastęp/patrol typu koszulka, proporzec, itp.
8. PUNKTACJA
Każda jednostka harcerska biorąca udział w Harcerskim Rajdzie Radziejewskim będzie mogła zdobyć podczas 3 dni zmagań łącznie 100 punktów. Poniżej przedstawiamy co i w jaki sposób będzie oceniane przez organizatorów:
9. INNE INFORMACJE